Om HR
Supportteam
Team HR Support har til formål at levere nærværende og rettidig support og service i høj kvalitet til alle medarbejdere og afdelinger på AAU. Vi arbejder proaktivt for at sikre, at vores HR Support processer er effektive, transparente og i overensstemmelse med universitetets værdier og mål. Gennem kontinuerlig læring og forbedring vil vi sikre en at vores services altid er relevante og tilpasset de skiftende behov i en dynamisk akademisk verden.
HR Supports kerneopgaver:
- Sikre overholdelse af deadlines op til lønkørsel
- Holde overblik over igangværende rekrutteringer og sikre fremdrift
- Gennemføre ansættelser og fratrædelser
- Håndtere sager omkring fravær (ferie, barsel, orlov, mm)
- Besvare diverse HR relaterede spørgsmål
- Sikre at arbejdsgange og processer løbende optimeres
I HR Support prioriterer vægter vi samarbejde og proaktiv tilgang til opgaver og løbende forbedringer, og stræber til enhver tid efter, at levere effektiv service i høj kvalitet til vores samarbejdspartnere.
Ønsker du at komme i kontakt med Supportteamet?
Hvis du har spørgsmål specifikt til Supportteamet er du velkommen til at kontakte teamet.