Spring til indhold

Om HR

Supportteam

Team HR Support har til formål at levere nærværende og rettidig support og service i høj kvalitet til alle medarbejdere og afdelinger på AAU. Vi arbejder proaktivt for at sikre, at vores HR Support processer er effektive, transparente og i overensstemmelse med universitetets værdier og mål. Gennem kontinuerlig læring og forbedring vil vi sikre en at vores services altid er relevante og tilpasset de skiftende behov i en dynamisk akademisk verden.

HR Supports kerneopgaver:

  • Sikre overholdelse af deadlines op til lønkørsel
  • Holde overblik over igangværende rekrutteringer og sikre fremdrift
  • Gennemføre ansættelser og fratrædelser
  • Håndtere sager omkring fravær (ferie, barsel, orlov, mm)
  • Besvare diverse HR relaterede spørgsmål
  • Sikre at arbejdsgange og processer løbende optimeres

I HR Support prioriterer vægter vi samarbejde og proaktiv tilgang til opgaver og løbende forbedringer, og stræber til enhver tid efter, at levere effektiv service i høj kvalitet til vores samarbejdspartnere.

Ønsker du at komme i kontakt med Supportteamet?

Hvis du har spørgsmål specifikt til Supportteamet er du velkommen til at kontakte teamet.